Register with us (along with subscribing to our newsletters) here and get a 5% discount on all laboratory tests and 10% on all dietary supplements.
You will receive the discount code by email.
Store rating
List of ratings
KZ
Klaudie Zlatníčková
Odběr ok, komunikace ok. Vyhodnocení od paní doktorky nebylo 100%. Nepracovala s faktem, že mám nepravidelnou MS. Stačí si to vložit do placené verze chatgpt a vyhodnocení je více individuální. Pro jistotu se poradím se svým lékařem.
GT
GenX Tým
(Administrator)
Děkujeme za zpětnou vazbu. Mrzí nás, že v části interpretace mohlo působit, že paní doktorka nezohlednila informaci o nepravidelném menstruačním cyklu. Ve skutečnosti s tímto údajem při hodnocení pracovala, pouze nešťastně zvolené formulace mohly vyznít opačně. Velmi si vážíme každého podnětu, a proto jsme Vás po přečtení recenze obratem kontaktovali, vše jsme si společně vyjasnili a doplnili potřebné vysvětlení.
Vaše zpětná vazba je pro nás důležitá a pomáhá nám dále zlepšovat naše služby. Věříme, že i ostatní zákazníci ocení naši snahu o rychlou a vstřícnou komunikaci a o individuální přístup ke každému pacientovi.
S pozdravem GenX Tým
MA
Marcela Alinčová
PK
Petra Komarovová
AZ
Aleksey Zvyagin
MA
Maxim Antipov
DJ
Dagmar Jandová
HP
Hana Prášková
MŘ
Mariana Říčařová
Rychlost objednání a zpracování vzorku super. Jen mi chybělo odberne místo na Praze 4 a to na Praze 10 není moc dobře označené, do posledni chvíle není poznat, že se jedná o vaše odborové místo. A taky po mě paní chtěla vytištěnou žádanku, kterou jsem neměla, ale vyřešilo se to.
GT
GenX Tým
(Administrator)
Dobrý den,
děkujeme Vám za Vaši zpětnou vazbu, velmi si jí vážíme.
Aktuálně pracujeme na rozšíření sítě odběrových míst, včetně lokalit v Praze 4. Co se týče orientace na stávajících odběrových místech, provedli jsme jejich zřetelné označení, aby bylo pro klienty snazší je najít.
Součástí e-mailu s žádankou navíc zasíláme i podrobný popis umístění konkrétního odběrového místa. Rádi bychom Vás také informovali, že tištěná žádanka již není při odběru nutná – postačí elektronická verze v telefonu.
Přejeme Vám krásný den.
S pozdravem,
Tým GenX
MS
Martin Stříška
RL
Radka Ludviková
100% spokojenost
JP
Jana Pavlíková
KS
Kamila Siveková
Výsledky přišly tentýž den. Maximální spokojenost. Děkuji
VK
Veronika Kocianová
ML
Monika Lénertová
MM
Michal Mach
Výsledky chodí postupně asi v pěti odkazech a pěti souborech a nepřijde celkový výsledek v jenom pdf, pak člověk musí hledat, zda dorazily všechny výsledky a dávat si to dohromady.
GT
GenX Tým
(Administrator)
Dobrý den,
děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Výsledky se snažíme zasílat co nejrychleji, a proto mohou přicházet postupně ve více e-mailech ihned, jakmile jsou jednotlivá vyšetření zpracována.
Chápeme však, že by pro Vás bylo pohodlnější obdržet souhrnnou zprávu. Váš podnět jsme již předali k technickému zpracování a budeme se snažit zajistit, aby po dokončení všech vyšetření obdržel každý klient také přehlednou výsledkovou zprávu v jednom souboru.
Děkujeme, že nám pomáháte zlepšovat naše služby.
S přáním hezkého dne
Tým GenX
I
Ivana
Konečně na trhu doplněk stravy, který je zpracován dle mého rozboru krve. Zpracování mých výsledků, následná analýza, konzultace k výsledkům a návrh doplňků stravy na míru - vše hodnotím nejvyšším hodnocením. Užívám pouze to, co je pro mé tělo nejlepší. Děkuji.
AB
Anastasiia Borova
TV
Tomáš Vorel
Ještě čekám na vyjádření doktora, které jsem si připlatil, ale jinak výsledky přišly hned a děkuji za ně. Jediný proč musím dát hvězdičku dolů a jen jednu, protože to není zas tolik vaše vina. Je to s jakými pobočkami odběru spolupracujete. Bydlím na Andělu, tak sem využil odběr v Šiklové. Sestřička extrémně nepříjemná, přesto že měla uplně volno. Nechtěla mě vzít, protože jsem měl zprávu jen v mobilu. Pak mě nakonec naštvaně vzala, ale vytrhla mi jehlu naschvál takovým způsobem, že tam má obrovskou modřinu do teď jakou jsem nikdy při odběru ještě neměl.
GT
GenX Tým
(Administrator)
Dobrý den,
děkujeme Vám za zpětnou vazbu a zároveň nás velice mrzí Vaše negativní zkušenost s odběrovým místem. Okamžitě jsme celou situaci začali prověřovat a poskytovateli odběrů jsme předali podnět k nápravě.
Rádi bychom Vás ujistili, že nám na spokojenosti klientů velmi záleží. Proto jsme Vás již kontaktovali a nabídli kompenzaci za tuto nepříjemnost.
Ještě jednou se omlouváme za vzniklou situaci a děkujeme, že jste nás na ni upozornil.
S přáním hezkého dne
Tým GenX
PG
Petr Gadas
JH
Jana Hanušová
Nejsem z Prahy a milé mne překvapila rychlost.....
.png)