VELIKONOČNÍ SLEVY JSOU TADY!🐰
Využíjte velikonoční slevu na všechny laboratorní vyšetření se slevou 15% s kódem VEL15 a slevu 25% na všechny doplňky stravy s kódem VEL25!
Akce platí pouze do 1. dubna🥚

Často kladené otázky

FAQ - často kladené otázky
Dotazy k laboratorním vyšetřením
Jaké typy vyšetření provádí GenX Laboratory a jak mi mohou pomoci pochopit můj zdravotní stav?

GenX Laboratory provádí vysoce specializovaná vyšetření z krve, moči a stolice, díky kterým získáváte podrobný vhled do vašeho tělesného fungování. Ve výsledkové zprávě najdete podrobný popis vyšetření, které jsou mimo normu, spolu s vysvětlením toho, co tato vyšetření znamenají a jak s výsledky pracovat.

Opravdu máte svou laboratoř?

Ano. Naše laboratoř specializovaná na klinickou biochemii a hematologii se nachází v Praze, konkrétně na Chodově. Většinu laboratorních vyšetření provádíme přímo u nás. Pokud klient vyžaduje specifická vyšetření mimo naši nabídku, spolupracujeme s dalšími laboratořemi, u kterých dané vyšetření pro klienta zajistíme.

Co mám dělat, pokud objednávám vyšetření pro někoho jiného?

Pokud objednáváte vyšetření pro jinou osobu, můžete tuto informaci specifikovat v poznámce pro prodejce během vyplňování osobních údajů v košíku.

Jak obdržím své výsledky vyšetření?

Vaše výsledky Vám budou doručeny na Váš email, který jste uvedli při vytváření objednávky. Doručený dokument ve formátu PDF je zaheslovaný a všechny potřebné instrukce k jeho otevření dostanete v emailu.

Kde mohu najít informaci o tom, jak dlouho trvá zpracování výsledků mého konkrétního vyšetření?

Doba trvání výsledků se může lišit podle konkrétního vyšetření, avšak tuto informaci najdete v parametrech každého vyšetření.

Dotazy k balíčkům vyšetření
Jaké balíčky vyšetření mohu u vás vybrat a co konkrétně pokrývají?

Nabízíme mnoho balíčků vyšetření zaměřených na různé aspekty zdravotního stavu. U každého balíčku specifikujeme, jaké metody obsahuje a jaké oblasti pokrývá.

Jaké informace obdržím v rámci výsledkové zprávy?

V naší výsledkové zprávě naleznete podrobný popis naměřených hodnot jednotlivých parametrů, referenční meze, doporučení doplňků stravy na míru, obecná doporučení pro zdravý životní styl, výživová doporučení a pokud jste si zakoupili lékařskou interpretaci, tato interpretace bude také součástí vaší výsledkové zprávy.

Mohu si nějak přizpůsobit obsah balíčků dle svých preferencí?

Ano, některé z našich balíčků nabízejí více úrovní výběru, což vám umožňuje přizpůsobit obsah balíčku podle vlastních preferencí. Každý balíček obsahuje řadu specificky vybraných metod vyšetření v závislosti na jeho zaměření.


Pokud máte zájem o přidání dalších metod nad rámec daného balíčku, není problém nám napsat na info@genxlab.cz nebo zavolat na telefonní číslo +420 731 007 192 a dané vyšetření Vám zajistíme a přidáme.

Jaké dodatečné služby mohu k vyšetření přidat?

Kromě samotného vyšetření nabízíme také možnost lékařské interpretace výsledků a expresního získání výsledků do 24 hodin.

Je expresní získání výsledků do 24 hodin dostupné na všech odběrových místech?

Ne, expresní získání výsledků do 24 hodin je k dispozici pouze na pražských odběrových místech.

Jak si mohu vybrat dodatečné služby k mému vyšetření?

Tyto dodatečné služby můžete jednoduše vybrat v detailu konkrétního vyšetření pod variantou vyšetření.

Co mohu dělat, pokud potřebuji hlubší analýzu nebo porozumění svým výsledkům vyšetření?

Pokud chcete získat hlubší porozumění svým výsledkům, můžete si přiobjednat interpretaci od našeho lékaře internisty. Tento odborník udělá detailní rozbor vašich výsledků a doporučí další postup v závislosti na vašem zdravotním stavu.

Dotazy k žádance, odběrům a odběrovým místům
Kde si mohu zkontrolovat otevírací dobu vybraného odběrového místa?

Otevírací dobu daného odběrového místa si můžete zkontrolovat ve druhém kroku nákupního košíku, kde stisknete na nápovědu. K dispozici je také seznam všech odběrových míst s jejich detaily, který naleznete ZDE.

Kdy obdržím žádanku na odběr?

Po úspěšné platbě obdržíte žádanku na odběr, nejpozději následující pracovní den.

Co mám dělat s obdrženou žádankou?

Po obdržení žádanky si jí prosím vytiskněte a navštivte Vámi vybrané odběrové místo. Otevírací dobu můžete zkontrolovat ZDE.

Kde mohu zkontrolovat otevírací dobu a pokyny pro konkrétní odběrové místo?

Otevírací dobu a další pokyny konkrétního odběrového místa můžete zkontrolovat na našem webu, kde jsou tyto informace dostupné – ZDE.

Je potřeba držet nějakou dietu nebo režimová opatření před odběrem krve?

Není potřeba držet nějaké diety, přijďte prosím na lačno, aby byly výsledky co nejpřesnější.

Dotazy k potravinovým doplňkům
Jak mám skladovat vaše produkty?

Každý náš výrobek má podmínky skladování uvedené na obalu. Obecně lze říci, že je potřeba skladovat v pokojové teplotě a chránit před přímým slunečním světlem.

Jak mám užívat vaše doplňky stravy?

Všechny naše výrobky jsou při samotném vývoji podrobeny analýze ke zjištění disolučního profilu pro nejlepší absorpci ve vašem těle. Důležité informace jsou uvedeny na obale každého našeho výrobku.

Jaká je trvanlivost vašich výrobků?

Všechny naše výrobky doporučujeme spotřebovat do 6 měsíců od otevření chránicí hliníkové fólie. Avšak minimální datum spotřeby, naleznete na obalu.

Jakým způsobem GenX přizpůsobuje doplňky stravy mé osobní potřebě?

Naší velkou výhodou je spojení vlastní laboratoře klinické biochemie a hematologie a našeho vývoje a výroby potravinových doplňků. Vzhledem k tomuto spojení dokážeme kombinovat vědecký přístup s individuální péčí, čímž vám poskytujeme optimální řešení pro vaše zdraví a dokážeme Vám navhrnout doplňky stravy na míru na základě Vašich unikátních výsledků vyšetření. Více informací o službě naleznete ZDE.

Jsou Vaše obaly recyklovatelné?

Naše obaly a celé balení je plně recyklovatelné. Hlavní krabice je z papíru a její jednotlivé části jsou slepeny ekologickým lepidlem. Hlavní krabici recyklujte do papíru. Lahvička je z polypropylenu a je jí nutné recyklovat do plastu. Papírová polepka je z papíru a recykluje se do papíru.

Je možné nahradit pestrou a vyváženou stravu potravinovými doplňky?

Potravinové doplňky, jak název napovídá, slouží k doplnění stravy a jejich užívání nenahrazuje pestrou a vyváženou stravu.

Jsou GenX doplňky stravy vhodné pro vegetariány/vegany?

U každého našeho výrobku je uvedeno jeho složení včetně suroviny, která je použita při výrobě kapsle.

O výrobě potravinových doplňků
Opravdu máte vlastní vývoj potravinových doplňků?

Ano, sami si své doplňky stravy vyvíjíme ve spolupráci s lékaři a výživovými poradci. Například na našem prvním výrobku GenX Recovery jsme pracovali 2 roky.

Máte vlastní výrobu GenX potravinových doplňků?

Ano. Jakmile je produkt vyvinut a otestován, tak je následně vyroben v naší provozovně v Praze.


Naše provozovna splňuje všechny hygienické a legislativní požadavky a řídí se systémem HACCP. Tento systém zahrnuje všechny kritické kroky výrobního procesu, které rozhodují o zdravotní nezávadnosti konečného výrobku a umí identifikovat nebezpečí a předcházet poškození zdraví vás jako konečné spotřebitele.


Všechny naše výrobky si necháváme také testovat naší spolupracující laboratoří a to Státním zdravotním ústavem v Praze. Provozovna je také dozorována SZPI – Státní zemědělskou a potravinářskou inspekcí.

Odkud pochází suroviny pro výrobu vašich doplňků stravy?

Všechny dodavatele našich surovin si pečlivě vybíráme a nakupujeme je v Evropě a USA. Naši dodavatelé prochází náročnými zkouškami a mají certifikáty nejvyšší kvality, které zabezpečují špičkovou kvalitu všech jejich surovin jako například ISO, IAF, FDA atd. Kvalita je u nás na prvním místě!

Lze si nechat poradit ohledně výběru vašeho doplňků stravy?

Samozřejmě, spolupracujeme s lékaři a výživovými poradci při samotném vývoji našich doplňků stravy a poskytujeme poté možnou konzultaci nad jejich výběrem. V případě konzultace nás neváhejte kontaktovat ZDE.

Je možné užívat doplňky stravy bez lékařského předpisu?

Ano, je to možné. Doplňky stravy jsou volně prodejné výrobky, které můžete nakupovat bez lékařského předpisu.

O objednávce a doručení
Za jak dlouho mi bude objednávka doručena?

Objednávky jsou zpracovávány ve stejný nebo následující pracovní den po zaplacení objednávky. Den doručení záleží na Vámi vybrané dopravní společnosti, ale obvyklé doručení objednávky trvá 2 – 5 dnů po zaplacení.

Je možné zaslat objednávku do zahraničí?

V současné době se soustřeďujeme na Českou republiku, avšak v případě možnosti zaslání do zahraničí nás neváhejte kontaktovat ZDE.

Kolik stojí poštovné?

Cena za dopravu se Vám zobrazí po Vašem výběru dopravní společnosti.

Je možný osobní odběr?

Ano. Osobní odběr je možný na adrese naši provozovny Kurzova 2387/17, Praha 13 - Stodůlky. Je však nutná předchozí telefonická domluva na telefonním čísle 731 007 192.

Je možnost objednání na dobírku?

Ano, je možné objednání dobírkou.

Co mám dělat, když nejsem spokojeny s objednávkou?

Za svými produkty si stojíme. Pokud však nemáte o výrobek zájem a rádi byste ho z jakéhokoliv důvodu chtěli vrátit, proces reklamace a její uplatnění naleznete v našich obchodních podmínkách.